29.11.2013 - predavanja VISOKOFREKVENČNA TEHNIKA ------------------------------------------------ 1. Ponovitev: intermodulacijsko popačenje, frekvence IMD produktov. 2. Izračun moči IMD za različno močna signala. 3. Frekvence IMD za tri močne signale, skupaj 9 produktov. 4. Moči IMD produktov za tri močne signale. 5. Motnje zaradi IMD v sprejemniku, definicija Piip3. 6. Težave načrtovanja sprejemnika, nasprotujoče zahteve za mešalnik. 7. Piip3 sprejemne verige, škodljivost predojačevalnika. 8. Zgled: učinek ojačevalnika med anteno in TV sprejmnikom. 9. Učinek slabilca na Pimd3 v sprejemniku z izračunom. 10. Seštevanje popačenja verige, kazalčna vsota produktov. 11. Izračun Pip3 ojačevalne verige, kazalčna vsota, zanemaritve. 12. Načrtovanje ojačevalne verige, izbira Pip3 posameznih. 13. Linearizacija s predpopačenjem, odštevanje kazalcev IMD. 14. Popačenje popačenja v verigi, zgled dveh FETov, uporaba sit. 15. Nastavitev delovne točke ojačevalnika, "B" in dualni "B". 16. Odziv v "B" razredu kot vsota premice in sode funkcije. 17. *** 3. TIHA VAJA IZ VISOKOFREKVENČNE TEHNIKE ***. 18. Potek linearne moči, intermodulacije in porabe razreda "A". 19. Potek linearne moči, intermodulacije in porabe razreda "B". 20. Izkoristek in neidealnosti ojačevalnika v razredu "B". 21. Popačenje, moči in izkoristek ojačevalnika "C" razreda. 22. Zgledi uporabe "C" razreda: analogna FM radiodifuzija, GSM telefon. 23. Ločeno ojačevanje faze in ovojnice za visok izkoristek 24. Modulacija napajanja "C" stopnje v analogni AM radiodifuziji. 25. Ojačevalnik Doherty AB+C v kvadraturi za signale z visoko vršno močjo. 26. Primerjava kirvulj izkoristkov razredov "A", "B" in Doherty. 27. Predpopačenje za zmanjševanje IMD z izračunom verige. 28. Velikostni razredi signalov pri spajanju RX+TX na eno anteno. 29. Preklop antene v TDM, zgledi GSM in WLAN. 30. Zahteve za frekvenčne antenske kretnice NMT, UMTS, LTE, WiMAX. 31. Pasivna intermodulacija PIM, polprevodnik Cu2O bandgap 2.1eV. 32. Zgled: PIM med tremi oddajniki na istem stolpu, iskanje krivca.